Page 94 - ÇALIKUŞU 14.SAYI
P. 94

VALİ RECEP YAZICIOĞLU

                 UZUNPINAR ORTAOKULU                                                                                               ANAOKULUNDA DİLİMİZİN


                 ÖĞRENCİLERİNDEN HAVA                                                                                              ZENGİNLİKLERİ PROJESİ



                 ULAŞIMI PROJESİ                                                                                                   KAPSAMINDA “BAKLA AĞACI”




                                                                                                                                   MASALI


             Uzunpınar Ortaokulu 5.sınıf öğrencilerinden oluşan “HANGAR 20” takımı, TEKNOFEST
             projesi kapsamında ‘’Yolcu Uçağı Kazalarında Ayrılabilir Kabini Sayesinde Can Kaybını                                Vali Recep Yazıcıoğlu Anaokulu öğrencileri, Dilimizin Zenginlikleri Projesi kapsamında
             Önleyen Sistem’’ adlı proje hazırladı.                                                                               İsmail Tosunoğlu Özel Eğitim Uygulama Okulunu ziyaret ettiler. Bu ziyaret kapsamında

                                                                                                                                  masal  anlatıcısı  sınıf öğretmeni  Öznur Arı’nın  anlattığı   “Bakla Ağacı”  adlı masalı
                                                                                                                                  öğrencilerimiz özel eğitim öğrencileri ile birlikte dinleyerek farkındalık kazandılar. Dilimizin
                                                                                                                                  sözlü edebiyat geleneklerinden olan masal anlatımı etkinliği ile öğrencilerimizin içinde
                                                                                                                                  bulundukları dijital çağda, ekranların ötesinde farklı bir izleme ve öğrenme yöntemini de
                                                                                                                                  görmelerini sağlamış olduk.
























































        94                                                                                                                                                                                                                            95
   89   90   91   92   93   94   95   96   97