Page 170 - Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 170
se-1 Değerlendirme Raporu
İfadeye “Evet” diyen katılımcılar 33. ifadeye devam edeceklerdir. “ Hayır ” diyen katılımcılar ise
32. ifadeye geçeceklerdir. Bir sonraki ifadenin toplam katılımcı sayısı 844’tür.
E. 32 Eğitim vermek istememe sebebiniz nedir? Birden fazla seçenek işaretleyebilirsiniz.
Eğitim verebilecek nitelikte olduğuna inanan 1571 katılımcının 844’ü yeterliliği olduğu halde
eğitici olmak istemediğini belirtmiştir. Bu ifade eğitici olmayı düşünmeyen 844 kişinin olası ne-
denleri üzerine kurgulanmıştır. Altı seçenekten oluşan ifadede katılımcılar birden fazla seçim yapa-
bilirler.
Valid Percent
Eğitim vermek istememe sebebiniz nedir? Birden fazla seçenek Frekans (Katılımcı cevapla-
işaretleyebilirsiniz. (Katılımcı ce- rının toplam cevap-
vapları dağılı- lara dağılımı yüz-
mı) desi %)
Eğitimlerin düzenlendiği saatler uygun değil. 774 29,00
Eğitim verme sürecinde fazla evrak yükü var.
660 25,00
Eğitimlerin verimli olduğuna inanmıyorum. 423 16,00
Maddi olarak yetersiz 350 13,00
Eğitimlerin düzenlendiği mekanlar uygun değil. 237 8,00
Eğitici seçimlerinde adaletsizlik olduğuna inanıyorum. 196 7,00
Toplam Cevap 2640 100,00
Toplam Katılımcı 844
Tablo2/ E-3 “Eğitim vermek istememe sebebiniz nedir?” İfadesine Verilen Cevapların
Frekans Tablosu
Tablo2/ E-3‘te “Eğitim vermek istememe sebebiniz nedir? ” ifadesine verilen cevaplardan en
yüksek frekanslı olan “Eğitimlerin düzenlendiği saatler uygun değil.” dir. Cevaplanma yüzdesi %
29 ‘dur.
İkinci sıradaki cevabın frekansı 660’ tır. “Eğitim verme sürecinde fazla evrak yükü var.” yanı-
tıdır. Katılımcıların %25’ i bu cevaba yönelmiştir.
“Eğitimlerin verimli olduğuna inanmıyorum.” cevabının frekansı 423’ tür. Bu cevabın frekansı-
nın bu denli yüksek olması çalışmamız açısından önemlidir.
“Maddi olarak yetersiz ” yanıtının frekansı 350’ dir.
169