Page 12 - Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 12

se-1  Değerlendirme Raporu





            Tablolar



            Tablo 2/C-13 “Daha önce katılmış olduğunuz mahalli hizmetiçi eğitim programlarıyla ilgili
            yaşadığınız olumsuzluklar nelerdir?” İfadesine Verilen Cevapların Frekans Tablosu …………………………130

            Tablo 2/C-13A “Daha önce katılmış olduğunuz mahalli hizmetiçi eğitim programlarıyla ilgili
            yaşadığınız olumsuzluklar nelerdir?” İfadesine Verilen Cevapların Frekans Tablosu ………………………... 131

            Tablo 2/C-13B “Daha önce katılmış olduğunuz mahalli hizmetiçi eğitim programlarıyla ilgili
            yaşadığınız olumsuzluklar nelerdir?” İfadesine Verilen Cevapların Frekans Tablosu ……………………....... 132

            Tablo 2/C-13 C “Daha önce katılmış olduğunuz mahalli hizmetiçi eğitim programlarıyla ilgili
            yaşadığınız olumsuzluklar nelerdir?” İfadesine Verilen Cevapların Frekans Tablosu ……………………....... 133

            Tablo 2/C-13 D“ Daha önce katılmış olduğunuz mahalli hizmetiçi eğitim programlarıyla ilgili
            yaşadığınız olumsuzluklar nelerdir?” İfadesine Verilen Cevapların Frekans Tablosu ……………….…...…... 133

            Tablo 2/C-13 E “Daha önce katılmış olduğunuz mahalli hizmetiçi eğitim programlarıyla ilgili
            yaşadığınız olumsuzluklar nelerdir?” İfadesine Verilen Cevapların Frekans Tablosu …………...………...…. 134

            Tablo 2/C-14 “İhtiyaç duyulan eğitim faaliyeti nasıl düzenlenirse etkili bir öğrenme olur?”
            İfadesine Verilen Cevapların Frekans Tablosu ……………………………………………………………...… 135

            Tablo 2/C-14 A “İhtiyaç duyulan eğitim faaliyeti nasıl düzenlenirse etkili bir öğrenme olur?”
            İfadesine Verilen Cevapların Frekans Tablosu …………………………………………………….………….. 136

            Tablo 2/C-14 B “İhtiyaç duyulan eğitim faaliyeti nasıl düzenlenirse etkili bir öğrenme olur?”
            İfadesine Verilen Cevapların Frekans Tablosu ………………………….………………………………….…. 137

            Tablo 2/C-14C   “İhtiyaç duyulan eğitim faaliyeti nasıl düzenlenirse etkili bir öğrenme olur?”
            İfadesine Verilen Cevapların Frekans Tablosu …………….………………………………………….…….… 138

            Tablo 2/C-14 D “İhtiyaç duyulan eğitim faaliyeti nasıl düzenlenirse etkili bir öğrenme olur?”
            İfadesine Verilen Cevapların Frekans Tablosu  …………….…………………………………………………. 138
            Tablo 2/C-15 “Düzenlenecek eğitim faaliyetine katılabilmeniz için en uygun zaman aralığı nedir?”
            İfadesine Verilen Cevapların Frekans Tablosu ………………………………………………………….…….. 139

            Tablo 2/D– 1  İhtiyaç Belirtilen Eğitimin Frekans Tablosu …………………………………………………… 142

            ACIPAYAM / Tablo 2/D– 2  İhtiyaç Belirtilen Eğitimin Frekans Tablosu …………………………………... 146

            BABADAĞ  / Tablo 2/D– 2  İhtiyaç Belirtilen Eğitimin Frekans Tablosu ……………………………….…... 147

            BAKLAN / Tablo 2/D– 2  İhtiyaç Belirtilen Eğitimin Frekans Tablosu ……………………………..……….. 148

            BEKİLLİ / Tablo 2/D– 2  İhtiyaç Belirtilen Eğitimin Frekans Tablosu …………………………..…………... 149

            BEYAĞAÇ / Tablo 2/D– 2  İhtiyaç Belirtilen Eğitimin Frekans Tablosu ……………………………............. 150

            BOZKURT / Tablo 2/D– 2  İhtiyaç Belirtilen Eğitimin Frekans Tablosu …………………………….…….… 151

            BULDAN / Tablo 2/D– 2  İhtiyaç Belirtilen Eğitimin Frekans Tablosu …………………………….…........... 152

            ÇAL / Tablo 2/D– 2  İhtiyaç Belirtilen Eğitimin Frekans Tablosu …………………………………….…….... 153
            ÇAMELİ / Tablo 2/D– 2  İhtiyaç Belirtilen Eğitimin Frekans Tablosu …………………………….….……... 154





                                                            11
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17