Page 148 - Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 148
se-1 Değerlendirme Raporu
Talep Eden Kişi Sayı- Yüzdelik Dilimi/ Ba-
Eğitimin Adı 2 sı badağ (%)
İşbirlikli Öğretim 143 143,00
Yaratıcı Düşünme 51 51,00
Çoklu Zeka 46 46,00
İş Birliğine Dayalı Problem Çözme 46 46,00
Materyal Geliştirme Eğitimi 41 41,00
Eğitime Teknoloji Entegrasyonu Eğitimi 40 40,00
Eleştirel Düşünme Becerileri Eğitimi 39 39,00
Etkinlik Hazırlama Eğitimi 38 38,00
Aktif Öğrenme 36 36,00
Sorgulama Temelli Öğrenme Eğitimi 35 35,00
Doğada Eğitim 35 35,00
Üst Zihinsel Becerilere Yönelik Soru Hazırlama Eğitimi 34 34,00
Eğitimde Drama Teknikleri 33 33,00
Proje Hazırlama Eğitimi Yöntem Ve Teknikler Eğitimi 31 31,00
Eğitimde Oyunlaştırma 29 29,00
Program Geliştirme 28 28,00
Web Tabanlı Eğitim İçerikleri Oluşturma 28 28,00
Etkili Soru Sorma Becerileri Eğitimi 27 27,00
Stem Eğitimi 26 26,00
Eknolojinin Eğitime Entegrasyonu 26 26,00
Dijital Okuryazarlık 23 23,00
Özel Yeteneklilerin Eğitimi 23 23,00
Etkili Geri Bildirim Teknikleri Eğitimi 22 22,00
Öğretim Yöntem Ve Teknikleri 21 21,00
Bireysel Eğitim Programı Hazırlama Eğitimi 20 20,00
Disiplinler Arası Öğrenme Tasarımları Eğitimi 20 20,00
Beyin Temelli Öğrenme 20 20,00
Ekolojik Okuryazarlık 16 16,00
Ölçme Ve Değerlendirme Eğitimi 15 15,00
Hikâye Anlatıcılığı 15 15,00
Özel Eğitime İhtiyacı Olan Bireylerin Eğitimi 15 15,00
Kaynaştırma Eğitimi 15 15,00
Tasarım Odaklı Düşünme 15 15,00
Farklılaştırılmış Öğretim 14 14,00
Endüstri 4.0 Uygulamaları 14 14,00
Bilimsel Araştırma Teknikleri 13 13,00
Dezavantajlı Bireylerin Eğitimi 13 13,00
Görsel Okuryazarlık 13 13,00
Müzede Eğitim 13 13,00
Flipped Classroom (Ters Yüz Sınıflar ) 10 10,00
Okul Öncesi Eğitim Yaklaşımları (Montessori, Waldorf, 10 10,00
Öğretmenlik Mesleğinin Özellikleri 10 10,00
Finansal Okuryazarlık 13 13,00
Anket Katılımcı Sayısı 100 100,00
BABADAĞ / Tablo2/ D-2 İhtiyaç Belirtilen Eğitimin Frekans Tablosu
147