Page 145 - Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 145
se-1 Değerlendirme Raporu
Valid Percent
Frekans
İhtiyaç Belirtilen Eğitimin Adı (Katılımcı Cevapları (Katılımcı Cevaplarının Top-
lam Cevaplara Dağılımı
Dağılımı)
Yüzdesi %)
Bilgisayar Programlama 3 0
Zeka Testleri 3 0
Bilim Olimpiyatları Danışmanlığı 3 0
Bilimsel Araştırma Teknikleri 2 0
0-18 Yaş Çocuk Eğitimi Aile Paket Programı 2 0
Çocuk Psikolojisi 2 0
İletişim Becerileri 2 0
Direksiyon Eğitimi 2 0
Saç Bakım – Güzellik Hizmetleri 2 0
Yaratıcı Yazarlık 2 0
Bilgisayarlı Moda Tasarımı 2 0
Vantrolog 1 0
Grafik Tasarım Programları 1 0
Hızlı Okuma 1 0
Program Geliştirme 1 0
Afet Eğitimi 1 0
Avrupa Eğitim Örnekleri 1 0
Protokol ve Okul Kurallar 1 0
Diksiyon Eğitimi 1 0
Pastacılık 1 0
Yöresel Türk Mutfağı 1 0
Toplam Cevap 68952 100
Toplam Katılımcı 7792
…/Tablo2/ D-1 İhtiyaç Belirtilen Eğitimin Frekans Tablosu
Tablo2/ D-1 “Alan bilgisin ve mesleki becerilere yönelik eğitim becerilerine ait taleplerinizi
belirtiniz.” cümlesinin karşılığı olan 26., 27., 28. ve 29. ifadelerinden gelen veriler birleştirilerek
oluşturulmuştur. Dört ayrı ifadenin verileri birleştirildiğinden frekans 68952 gibi çok yüksek çık-
mıştır. En yüksek frekanslı verilerin Etkinlik hazırlama eğitimi olup frekansı 3290’ dur. Materyal
geliştirme eğitiminin frekansı 2947, “Eğitime teknoloji entegrasyonu” eğitiminin frekansı 2848,
Aktif öğrenmenin frekansı 2804 ve “Çoklu zeka” nın frekansının da 2802 olduğu görülmektedir. Bu
eğitim taleplerinde dikkati çeken katılımcıların yeni yaklaşımlar, çağı yakalama, mesleki becerileri
ve yetkinliklerin zamana adaptasyon kaygılarının güdüldüğü izlenimi edinilmiştir. Bunların yanı
sıra listelerin sonlarına doğru az rastlanabilecek taleplerde mevcuttur. Bazılarına örnek verilirse
“Yaratıcı Yazarlık” (frekansı 2), “Yöresel Türk Mutfağı “ (frekansı 1), “Vantrolog” (frekansı 1),
“Terapi Eğitimleri “(frekansı 13) sayılabilir.
Eğitim talepleriyle ilgili daha çok bilgi edinmek için Tablo2/ D-1 ‘i inceleyiniz.
144