Page 155 - Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 155
se-1 Değerlendirme Raporu
Talep Eden Kişi Yüzdelik Dilimi /
Eğitimin Adı 9 Sayısı Çameli (%)
Doğada Eğitim 72 49,00
Çoklu Zeka 62 42,00
Yaratıcı Düşünme 62 42,00
Etkinlik Hazırlama Eğitimi 60 41,00
Eğitimde Oyunlaştırma 57 39,00
Eğitimde Drama Teknikleri 56 38,00
Aktif Öğrenme 54 37,00
Materyal Geliştirme Eğitimi 53 36,00
Kaynaştırma Eğitimi 53 36,00
Eğitime Teknoloji Entegrasyonu Eğitimi 49 33,00
Öğretim Yöntem Ve Teknikleri 47 32,00
Dijital Okuryazarlık 44 30,00
Proje Hazırlama Eğitimi Yöntem Ve Teknikler Eğitimi 43 29,00
Etkili Soru Sorma Becerileri Eğitimi 40 27,00
Bireysel Eğitim Programı Hazırlama Eğitimi 40 27,00
Üst Zihinsel Becerilere Yönelik Soru Hazırlama Eğitimi 37 25,00
Disiplinler Arası Öğrenme Tasarımları Eğitimi 37 25,00
Sorgulama Temelli Öğrenme Eğitimi 37 25,00
Etkili Geri Bildirim Teknikleri Eğitimi 36 24,00
İşbirlikli Öğretim 35 24,00
Özel Yeteneklilerin Eğitimi 35 24,00
Farklılaştırılmış Öğretim 34 23,00
Stem Eğitimi 34 23,00
Özel Eğitime İhtiyacı Olan Bireylerin Eğitimi 34 23,00
Program Geliştirme 33 22,00
Web Tabanlı Eğitim İçerikleri Oluşturma 33 22,00
Beyin Temelli Öğrenme 31 21,00
Eknolojinin Eğitime Entegrasyonu 31 21,00
Ölçme Ve Değerlendirme Eğitimi 29 20,00
Hikâye Anlatıcılığı 30 20,00
Eleştirel Düşünme Becerileri Eğitimi 30 20,00
Öğretmenlik Mesleğinin Özellikleri 29 20,00
Görsel Okuryazarlık 30 20,00
Dezavantajlı Bireylerin Eğitimi 28 19,00
Endüstri 4.0 Uygulamaları 27 18,00
Müzede Eğitim 27 18,00
Ekolojik Okuryazarlık 25 17,00
Bilimsel Araştırma Teknikleri 25 17,00
Okul Öncesi Eğitim Yaklaşımları 23 15,00
Tasarım Odaklı Düşünme 23 15,00
İş Birliğine Dayalı Problem Çözme 21 14,00
Flipped Classroom (Ters Yüz Sınıflar ) 18 12,00
Diğer 17 12,00
Anket Katılımcı Sayısı 145 100,00
ÇAMELİ / Tablo2/ D-2 İhtiyaç Belirtilen Eğitimin Frekans Tablosu
154