Page 159 - Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 159
se-1 Değerlendirme Raporu
Talep Eden Kişi Yüzdelik Dilimi /
Eğitimin Adı 13 Sayısı Honaz (%)
Etkinlik Hazırlama Eğitimi 122 42,00
Materyal Geliştirme Eğitimi 112 39,00
Aktif Öğrenme 112 39,00
Çoklu Zeka 103 35,00
Eğitime Teknoloji Entegrasyonu Eğitimi 99 34,00
Eğitimde Oyunlaştırma 100 34,00
Eğitimde Drama Teknikleri 95 33,00
Sorgulama Temelli Öğrenme Eğitimi 87 30,00
Üst Zihinsel Becerilere Yönelik Soru Hazırlama Eğitimi 82 28,00
Proje Hazırlama Eğitimi Yöntem Ve Teknikler Eğitimi 81 28,00
Öğretim Yöntem Ve Teknikleri 80 27,00
Etkili Soru Sorma Becerileri Eğitimi 77 26,00
Yaratıcı Düşünme 77 26,00
Doğada Eğitim 73 25,00
Disiplinler Arası Öğrenme Tasarımları Eğitimi 66 22,00
Dijital Okuryazarlık 65 22,00
Etkili Geri Bildirim Teknikleri Eğitimi 63 21,00
İşbirlikli Öğretim 62 21,00
Web Tabanlı Eğitim İçerikleri Oluşturma 63 21,00
Bireysel Eğitim Programı Hazırlama Eğitimi 59 20,00
Stem Eğitimi 60 20,00
Eknolojinin Eğitime Entegrasyonu 58 20,00
Ölçme Ve Değerlendirme Eğitimi 54 18,00
Beyin Temelli Öğrenme 52 18,00
Farklılaştırılmış Öğretim 54 18,00
Eleştirel Düşünme Becerileri Eğitimi 52 18,00
Program Geliştirme 49 17,00
Özel Eğitime İhtiyacı Olan Bireylerin Eğitimi 51 17,00
Tasarım Odaklı Düşünme 51 17,00
Hikâye Anlatıcılığı 48 16,00
Özel Yeteneklilerin Eğitimi 47 16,00
Kaynaştırma Eğitimi 47 16,00
İş Birliğine Dayalı Problem Çözme 42 14,00
Dezavantajlı Bireylerin Eğitimi 42 14,00
Endüstri 4.0 Uygulamaları 37 12,00
Bilimsel Araştırma Teknikleri 35 12,00
Ekolojik Okuryazarlık 33 11,00
Öğretmenlik Mesleğinin Özellikleri 32 11,00
Flipped Classroom (Ters Yüz Sınıflar ) 30 10,00
Görsel Okuryazarlık 29 10,00
Müzede Eğitim 30 10,00
Okul Öncesi Eğitim Yaklaşımları 26 9,00
Diğer 28 10,00
Anket Katılımcı Sayısı 287 100,00
HONAZ / Tablo2/ D-2 İhtiyaç Belirtilen Eğitimin Frekans Tablosu
158