Page 24 - Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 24
se-1 Değerlendirme Raporu
A - 3 Branşınız nedir?
Çalışmada branş bilgileri katılımcıların ihtiyaçlarının branşlar bazında değerlendirilebilmesi için
önemlidir. Çalışmanın ilgili kısmında açılır kutu içinden 84 ayrı branş başlığı açılmaktadır. Genel
olarak katılımcıların ilk seçenek olan “Adalet” seçeneğine yönelebileceği durumu göz önünde bu-
lundurulmuştur. Fakat katılımcı grubu eğitim seviyesi yüksek özel bir gruptur ve çalışmaya ciddi-
yetle yaklaşmışlardır. Katılımcıların çalışmaya ciddiyetle yaklaşıp, genel olarak ilk seçeneğe yönel-
medikleri söylenebilir.
MÜDÜR MÜDÜR MÜDÜR
MÜDÜR Yüzde YARDIMCISI YARDIMCISI
BRANŞ Frekans (%) Frekans Yüzde (%)
Sınıf Öğretmenliği 93 30 115 27
Okul Öncesi 37 12 18 4
Türkçe 20 6 21 4
Sosyal Bilgiler 20 6 29 6
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi 17 5 9 2
Fen Bilimleri 17 5 17 4
Beden Eğitimi 14 4 25 5
İngilizce 12 3 29 6
Türk Dili ve Edebiyatı 8 2 19 4
Matematik 7 2 8 1
Teknoloji ve Tasarım 6 1 17 4
Tarih 6 1 14 3
Rehberlik 4 1 4 0
Muhasebe ve Finansman 4 1 4 0
Görsel Sanatlar 4 1 9 2
Coğrafya 4 1 8 1
Sağlık/Sağlık Hizmetleri 3 0 3 0
Müzik 3 0 4 0
İlköğretim Matematik 3 0 11 2
Felsefe 3 0 6 1
Biyoloji 3 0 1 0
Bilişim Teknolojileri 3 0 14 3
Tesisat Teknolojisi ve İklimlendirme 2 0 4 0
Özel Eğitim 2 0 4 0
İnşaat Teknolojisi/ Yapı Tasarım 2 0 4 0
İmam-Hatip Lisesi Meslek Dersleri 2 0 4 0
Tekstil Teknolojisi/Tekstil 1 0 4 0
Tablo 1/A-3 Katılımcıların Branşları Frekans Tablosu … /
23