Page 29 - Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 29

se-1  Değerlendirme Raporu





                                            1.KISIM  B-BÖLÜMÜ




               B- Bölümü, katılımcıların Merkezi Hizmet İçi eğitimlerine yönelik ihtiyaç ve tutumlarını belirle-

            mek amacıyla oluşturulmuş kısa bir bölümdür. Üç sorudan oluşmuştur.



                   B– BÖLÜMÜ                                                 Şekil 1/4  B-Bölümü Diyagramı





                           8- B. Son iki yılda kaç merkezi hizmetiçi eğitime katıldınız?



                            9- B. Merkezi hizmetiçi eğitimlere katılmama veya az katılma

                            nedeniniz aşağıdakilerden hangisidir?  (Birden fazla seçenek işaretleyebilirsiniz.)




                           10- B. Merkezi hizmetiçi eğitimlere katılmama ya da az sayıda eğitime katılma ne-

                           deninizi kısaca belirtiniz. (Metin kutusuna ayrıca fikirlerinizi yazabilirsiniz.)









                  8. İfadenin cevaplanması zorunludur ve her katılımcının içinde kendi verisini bulabileceği ara-

              lıklardan oluşmuştur. Tek yanıt gerektirir.
                  9. İfadenin  cevaplanması zorunlu  olmayıp, 8. ifadeye “Hiç eğitime katılmadım” veya “0-1

              Eğitime katıldım” cevaplarını veren katılımcıların işaretlemesi gerekmektedir. Katılımcı kendine
              uygun  cevabı bulamadığı taktirde “DİĞER” seçeneğine geçebileceği şekilde tasarlanmıştır. So-
              ruya çoklu yanıt verilebilir. Katılımcı hem birden çok seçenek işaretleyip hem de “DİĞER” seçe-

              neğini işaretleyerek 10. ifadeye katılabilir.

              10. ifade cevaplanması zorunlu olmayan yalnızca diğer seçeneğini işaretleyenlerin kendi cevap-

              larını oluşturabilecekleri metin kutusunun yer aldığı bir sorudur. 9. ifadeyle aynı davranışı yokla-
              maya yönelik bir sorudur. 10. ifadenin editörlük aşamasında veriler tek tek okunup her bir yoru-
              mu karşılayacak sayıda kod açılmıştır. Tüm metin sayısal verilere aktarılıp 9. soruyla birleştiril-

              miştir. Bu nedenle  9. ve 10. soruların analizleri ve yorumlamaları aynı yerde bulunacaktır.









                                                            28
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34