Page 29 - Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 29
se-1 Değerlendirme Raporu
1.KISIM B-BÖLÜMÜ
B- Bölümü, katılımcıların Merkezi Hizmet İçi eğitimlerine yönelik ihtiyaç ve tutumlarını belirle-
mek amacıyla oluşturulmuş kısa bir bölümdür. Üç sorudan oluşmuştur.
B– BÖLÜMÜ Şekil 1/4 B-Bölümü Diyagramı
8- B. Son iki yılda kaç merkezi hizmetiçi eğitime katıldınız?
9- B. Merkezi hizmetiçi eğitimlere katılmama veya az katılma
nedeniniz aşağıdakilerden hangisidir? (Birden fazla seçenek işaretleyebilirsiniz.)
10- B. Merkezi hizmetiçi eğitimlere katılmama ya da az sayıda eğitime katılma ne-
deninizi kısaca belirtiniz. (Metin kutusuna ayrıca fikirlerinizi yazabilirsiniz.)
8. İfadenin cevaplanması zorunludur ve her katılımcının içinde kendi verisini bulabileceği ara-
lıklardan oluşmuştur. Tek yanıt gerektirir.
9. İfadenin cevaplanması zorunlu olmayıp, 8. ifadeye “Hiç eğitime katılmadım” veya “0-1
Eğitime katıldım” cevaplarını veren katılımcıların işaretlemesi gerekmektedir. Katılımcı kendine
uygun cevabı bulamadığı taktirde “DİĞER” seçeneğine geçebileceği şekilde tasarlanmıştır. So-
ruya çoklu yanıt verilebilir. Katılımcı hem birden çok seçenek işaretleyip hem de “DİĞER” seçe-
neğini işaretleyerek 10. ifadeye katılabilir.
10. ifade cevaplanması zorunlu olmayan yalnızca diğer seçeneğini işaretleyenlerin kendi cevap-
larını oluşturabilecekleri metin kutusunun yer aldığı bir sorudur. 9. ifadeyle aynı davranışı yokla-
maya yönelik bir sorudur. 10. ifadenin editörlük aşamasında veriler tek tek okunup her bir yoru-
mu karşılayacak sayıda kod açılmıştır. Tüm metin sayısal verilere aktarılıp 9. soruyla birleştiril-
miştir. Bu nedenle 9. ve 10. soruların analizleri ve yorumlamaları aynı yerde bulunacaktır.
28