Page 141 - Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 141

se-1  Değerlendirme Raporu




                                      2. KISIM    D-BÖLÜMÜ




                2. Kısım D- Bölümü, katılımcıların alan bilgisine ve mesleki becerilere yönelik eğitim konula-
            rından ihtiyaç duydukları eğitimleri seçmelerine yönelik dört ifadeden oluşmuştur.



                  D– BÖLÜMÜ                                       ŞşŞekil 2/11 D Bölümü Diyagramı






                            26. Aşağıda alan bilgisine yönelik eğitim konuları listelenmiştir. Lütfen ihtiyaç duyduğu-
                            nuz seçenekleri işaretleyiniz .



                            27.  Alan bilgisine yönelik eğitim konuları listesi dışındaki taleplerinizi belirtiniz.


                           28.  Aşağıda mesleki becerilere yönelik eğitim konuları listelenmiştir Lütfen ihtiyacınız
                           olduğunu düşündüğünüz eğitim türünü işaretleyiniz .


                                   29. Mesleki becerilere yönelik eğitim konuları listesi dışındaki taleplerinizi belirtiniz.









                26. Aşağıda alan bilgisine yönelik eğitim konuları listelenmiştir. Lütfen ihtiyaç duyduğunuz

            seçenekleri işaretleyiniz .

               26. İfadenin cevaplanması zorunludur, çeşitli seçeneklerden oluşmuştur ve katılımcılar birden faz-
            la seçenek işaretleyebilirler. Katılımcı ihtiyacına uygun seçenek bulamadığı halde “DİĞER” seçe-

            neğini işaretleyip 27. ifadeye geçebilir. Katılımcı ihtiyacına uygun seçenekleri işaretleyip, listede
            bulamadığı farklı seçenekleri olduğunu düşünürse bu durumda da “DİĞER” seçeneğini işaretleyebi-

            lir.

                27.  Alan bilgisine yönelik eğitim konuları listesi dışındaki taleplerinizi belirtiniz.

                27. İfadenin cevaplanması zorunlu değildir. 26. İfadeye “DİĞER” seçeneğini işaretleyen katılım-

            cı için kurgulanmış bir ifadedir. Kullanıcı metin kutusuna ihtiyaç duyduğu eğitimin adını yazabilir.
            27. İfadeden çıkan katılımcı cevapları için editörlük aşamasında teker teker kod açılıp sayısal veri-
            lere dönüştürülmüştür.











                                                           140
   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146