Page 46 - Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 46
se-1 Değerlendirme Raporu
Bu durum mahalli hizmetiçi eğitim planlamalarının idareciler tarafından iyi anlaşılmadığı
izlenimi yaratmaktadır. Oysaki okul idarecilerinin mahalli hizmetiçi eğitim planlamalarında
önemli görevleri bulunmaktadır. Görevin getirdiği sonuç olarak da planlamadan haberdar
olmaları gereklidir.
Bu ifadeye verilen bir diğer cevap da ilgi çekicidir. “Katkıda bulunmak istemiyorum.” seçeneği
müdürlerin %17‘ sini, müdür yardımcılarının %19’ unu çekmiştir.
C -13 Açılan mahalli hizmetiçi eğitimlerden haberdar oluyor musunuz?
Açılan mahalli hizmetiçi MÜDÜR MÜDÜR
eğitimlerden haberdar MÜDÜR MÜDÜR YARDIMCISI YARDIMCISI
oluyor musunuz? Frekans Yüzde (%) Frekans Yüzde (%)
EVET 269 88 360 85
HAYIR 36 11 63 14
Toplam Cevap 305 100 423 100
Tablo 1/ C-3 “Açılan mahalli hizmetiçi eğitimlerden haberdar oluyor musunuz?” İfadesine Verilen
Cevapların” Frekans
Tablo 1/ C-3 frekans tablosunda dikkat çeken veri “Açılan mahalli hizmetiçi eğitimlerden ha-
berdar oluyor musunuz?” sorusunun en yüksek frekanslı cevabı müdürlerde % 88 , müdür yar-
dımcılarında %85 ile “Evet ” dir. Oysaki Mahalli hizmetiçi eğitimler planlanırken sizin neden kat-
kınız olmuyor?” sorusuna çıkan “Haberim olmuyor ” seçeneği müdürlerin % 56’ sı, müdür yar-
dımcılarının %69’ u tarafından tercih edilmişti. Buradan çıkaracağımız sonuç planlama konusunda
tıkanıklıklar yaşandığı fakat açılan mahalli eğitimleri duyurma konusunda daha başarılı olunduğu
yönündedir.
45