Page 46 - Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 46

se-1  Değerlendirme Raporu





                Bu durum mahalli hizmetiçi eğitim planlamalarının  idareciler tarafından iyi anlaşılmadığı

            izlenimi yaratmaktadır. Oysaki okul idarecilerinin mahalli hizmetiçi eğitim planlamalarında
            önemli  görevleri  bulunmaktadır.  Görevin  getirdiği  sonuç  olarak  da planlamadan  haberdar
            olmaları gereklidir.


                Bu ifadeye verilen bir diğer cevap da ilgi çekicidir. “Katkıda bulunmak istemiyorum.” seçeneği
            müdürlerin %17‘ sini, müdür yardımcılarının %19’ unu çekmiştir.






            C -13 Açılan mahalli hizmetiçi eğitimlerden haberdar oluyor musunuz?






                Açılan mahalli hizmetiçi                                       MÜDÜR           MÜDÜR
                eğitimlerden haberdar          MÜDÜR           MÜDÜR        YARDIMCISI    YARDIMCISI
                   oluyor musunuz?             Frekans        Yüzde (%)        Frekans         Yüzde (%)
            EVET                                 269              88             360               85

            HAYIR                                 36              11              63               14
            Toplam Cevap                         305              100            423              100


            Tablo 1/ C-3  “Açılan mahalli hizmetiçi eğitimlerden haberdar oluyor musunuz?” İfadesine Verilen
                                                    Cevapların” Frekans



                Tablo 1/ C-3  frekans tablosunda dikkat çeken veri “Açılan mahalli hizmetiçi eğitimlerden ha-
            berdar oluyor musunuz?” sorusunun en yüksek frekanslı cevabı müdürlerde % 88 , müdür yar-

            dımcılarında %85 ile “Evet ” dir. Oysaki Mahalli hizmetiçi eğitimler planlanırken sizin neden kat-
            kınız olmuyor?” sorusuna çıkan “Haberim olmuyor ” seçeneği müdürlerin % 56’ sı,  müdür yar-
            dımcılarının %69’ u tarafından tercih edilmişti. Buradan çıkaracağımız  sonuç planlama konusunda

            tıkanıklıklar yaşandığı fakat açılan mahalli eğitimleri duyurma konusunda daha başarılı olunduğu
            yönündedir.

























                                                            45
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51