Page 42 - Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 42
se-1 Değerlendirme Raporu
1.KISIM C-BÖLÜMÜ
C- Bölümü, idarecilerin Mahalli Hizmetiçi eğitimlerine yönelik ihtiyaç ve tutumlarını belirlemek
amacıyla oluşturulan en uzun bölümdür. On beş ifadeden oluşmuştur. İfadeler aşağıda anlatılmıştır.
C– BÖLÜMÜ ŞşŞekil 1 / 9 C Bölümü Diyagramı
11 Mahalli hizmetiçi eğitimler planlanırken sizin katkınız oluyor mu?
12 Mahalli hizmetiçi eğitimler planlanırken sizin neden katkınız olmuyor?
13 Açılan mahalli hizmetiçi eğitimlerden haberdar oluyor musunuz?
14 Son iki yılda kaç mahalli hizmetiçi eğitime katıldınız?
15 Mahalli hizmetiçi eğitimlere katılmama ya da az sayıda eğitime katılma nedeniniz aşa-
ğıdakilerden hangisidir?
16 Mahalli hizmetiçi eğitimlere katılmama ya da az sayıda eğitime katılma nedeninizi
belirtiniz?
17 Katıldığınız kurs veya kursları tercih etme sebebiniz nedir?
18 Katıldığınız kurs veya kursları tercih etme sebebinizi kısaca yazınız.
19 Daha önce katılmış olduğunuz eğitim programlarının, mesleki ve kişisel gelişiminize
olumlu katkılarını işaretleyiniz.
20 Katıldığınız kurs veya kursları tercih etme nedeninizi belirtiniz.
21Daha önce katılmış olduğunuz eğitim programlarıyla ilgili yaşadığınız olumsuzlukları
işaretleyiniz.
22 Daha önce katılmış olduğunuz eğitim programlarıyla ilgili yaşadığınız olumsuzlukları
belirtiniz.
23 İhtiyaç duyulan eğitim faaliyeti nasıl düzenlenirse etkili bir öğrenme olur?
24- C. İhtiyaç duyulan eğitim faaliyetinin nasıl düzenlenirse etkili bir öğrenme olacağına
dair fikrinizi belirtiniz
25 Düzenlenecek eğitim faaliyetine katılabilmeniz için en uygun zaman aralığı hangisidir?
41