Page 52 - Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 52

se-1  Değerlendirme Raporu





            3 -  İdarecilerin Merkezi Hizmetiçi Eğitimlere Katılım  Sayısı/ Cinsiyet İlişkisi







                                                                               5'ten Fazla
                                              0-Eğitim  1-2 Eğitim  3-5 Eğitim              Toplam  Toplam
               Mahalli Eğitim Sayısı/Cinsiyet                                 Eğitim Fre-
                                               Frekans   Frekans   Frekans                  Frekans    %
                                                                                  kans

            Kadın Müdür                          17        18         12           5          52       17

            Erkek Müdür                          49        118        66          20         253       83
            Toplam  Müdür                        66        136        78          25         305      100


                                                                               5'ten Fazla           Toplam
               Mahalli Eğitim Sayısı/Cinsiyet   0-Eğitim  1-2 Eğitim  3-5 Eğitim            Toplam
                                                                                 Eğitim                %

            Kadın Müdür Yardımcısı               33        51         36          12         132       31

            Erkek Müdür Yardımcısı               43        141        80          27         291       69

            Toplam  Müdür Yardımcısı             76        192       116          39         423      100



            Tablo 1/ C-7  Merkezi Hizmetiçi Eğitimlere Katılım/ Cinsiyet İlişkisi Dağılımı   Frekans Tablosu




                 Tablo 1/ C-7’ de  kadın idarecilerin eğitim sayısı arttıkça  mahalli eğitimlere katılım oranlarının azaldığı,
            erkek idarecilerin ise çoğunlukla 1-2 eğitime katılmış oldukları görülmektedir.

                Denizli ili ve ilçelerinde çalışan kamu okulları idarecilerinin EYV –1 çalışmasına verdikleri ce-
            vaplardan mahalli hizmetiçi eğitimlere katılım / cinsiyet ifadelerinin çarpıklık basıklık değerleri
            incelendikten sonra Pearson Korelasyon Analizi yapılmıştır. Bu iki ifade arasında bir ilişki mev-

            cuttur. Şekil üzerinde ilişki daha açık bir şekilde gözlemlenebilir.
                 Tablo 1/ C-7  ve  Şekil 1/12’de yüzde hesaplamaları kadın müdür sayısı erkek müdür sayısının
            1/5’i kadar olduğundan yüzde hesaplamaları her cinsiyetin kendi frekansları üzerinden yapılmıştır.























                                                            51
   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57