Page 61 - Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 61

se-1  Değerlendirme Raporu





                se-1 çalışmasına katılan Denizli kamu okullarında görev yapan 305 müdür 1770 cevap, 423 mü-

            dür yardımcısı da 2152 cevap vermiştir. .
            Oldukça fazla cevap alan ifadenin en yüksek frekanslı cevabı, “Aldığım eğitim kişisel gelişimimi ve
            motivasyonumu olumlu yönde etkiledi.” idarecilerden yaklaşık %14 ‘ünü çekmiştir.


                Yüksek frekanslı cevaplardan olan, “Aldığım eğitim bakış açımı genişletti.”  cevabının idareciler

            tarafından seçilme oranı % 10 civarıdır. Eğitimlerin önemini vurgulayan bir diğer cevap, “Aldığım
            eğitim teknolojiyle iletişimimi ve mesleki olarak teknoloji kullanımımı arttırdı..” olmuştur. İlgi çe-

            kici cevaplardan bir diğeri de, “Aldığım eğitim eğitime olan inancımı arttırdı.” olmuştur. Cevapları
            ayrıntılarıyla incelemek için  Tablo 1/ C 10 ‘a bakınız. Genel olarak cevaplar çok olumlu ve mahalli
            eğitimlerin önemini vurgulayan maddelerdir. Eğitimlerin, eğitimcilere katkıları oldukça fazla oldu-

            ğu aşikardır. Daha çok eğitimcinin mahalli hizmetiçi eğitimlerle buluşturulması , hizmet kalitesi ve
            eğitimcilerin mesleki-kişisel tatminleri açılarından önemlidir.









            C - 21-22 Daha önce katılmış olduğunuz mahalli hizmetiçi eğitimlerle  ilgili ya-
            şadığınız olumsuzlukları işaretleyiniz.





                21.İfade, “Daha önce katılmış olduğunuz eğitim programlarıyla ilgili yaşadığınız olumsuz-
            lukları işaretleyiniz. “ ‘dir ve cevaplanması zorunludur. İfadeye çoklu yanıt verilebilir. Katılımcı

            hem birden çok seçenek işaretleyip hem de “DİĞER” seçeneğini işaretleyerek 22. ifadeye katılabi-
            lir.
               22. İfade ” Daha önce katılmış olduğunuz mahalli hizmetiçi eğitim programlarıyla ilgili yaşa-

            dığınız olumsuzlukları belirtiniz.“ ifadesinden oluşur.
                22. İfade , cevaplanması zorunlu olmayan, yalnızca 21. ifadede “DİĞER” seçeneğini işaretleyen-

            lerin kendi cevaplarını oluşturabilecekleri metin kutusunun yer aldığı bir maddedir. 21. ifadeyle ay-
            nı davranışı yoklamaya yönelik olan 22. ifadenin editörlük aşamasında veriler tek tek okunup her
            bir yorumu karşılayacak sayıda kod açılmıştır. Tüm metin yanıtlar sayısal verilere aktarılıp 21. ifa-

            denin verileriyle birleştirilmiştir. Bu sebeple  21. ve 22. ifadelerin analizleri ve yorumlamaları bir-
            likte yapılacaktır. 22. ifadeye metin yazarak cevap veren müdür sayısı 37, müdür yardımcısı sayısı
            34’tür.













                                                            60
   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66