Page 8 - bilim_dergisi
P. 8

Denizli
            İl Millî Eğitim Müdürlüğü
            Bilim ve Eğitim Dergisi                                                          Denizli

                                                              Provincial Directorate of National Education
                                                   Journal of Science and Education


                  Önsöz                                                                      Foreword






                     eğerli Okuyucular,
                     Denizli İl Millî Eğitim Müdürlüğü olarak, bilim ve eğitimin geleceğine yön verecek nitelikli çalışmaları
                     destekleme hedefiyle yola çıktık. Bu doğrultuda hazırladığımız Denizli İl Millî Eğitim Müdürlüğü Bilim
                     ve Eğitim Dergisi’nin ilk sayısını sizlerle paylaşmanın gururunu yaşıyoruz.
        DDergimiz, eğitimden bilime, sanattan sosyal alanlara kadar farklı disiplinleri kapsayan genç araştırmacıların
        yarınları inşa edecek fikirlerini öne çıkarmaları için bir platform sunmaktadır. Bilimsel çabaların yerel değerlerden
        evrensel katkılara dönüşmesini destekleyen bu yayın, disiplinler arası etkileşimlerin ve yenilikçi yaklaşımların bir araya
        geldiği bir köprü niteliği taşımaktadır. Yenilikçi bilimsel düşüncelerin desteklenmesi ve akademik üretimde yeni bakış
        açılarına yer verilmesi, dergimizin öncelikli hedefleri arasındadır.
        Bilim ve Eğitim Dergisi, ortaöğretim, yükseköğretim ve lisansüstü düzeyindeki öğrenciler ile danışmanlarının bilimsel,
        etik ve akademik standartlara uygun çalışmalar sunmasını hedeflemektedir. Dergimize kabul edilen çalışmaların,
        öğrencilerin danışmanlarıyla birlikte yürüttükleri ortak araştırmalara dayanması öncelikli bir kriterdir. Bu yaklaşım,
        öğrencilerin akademik araştırma süreçlerinde danışman rehberliğinde nitelikli ve özgün katkılar sağlamalarını teşvik
        etmektedir. Dergimiz, bu yönüyle bireylerin yaşam boyu öğrenme süreçlerine ve mesleki gelişimlerine değerli katkılar
        sunmayı amaçlamaktadır.
        Bu değerli yolculuğun başlangıcında emeği geçen tüm yazarlara, hakemlere ve editörlere teşekkür eder; dergimizin
        bilim ve eğitim alanında yenilikçi fikirlere ev sahipliği yapmasını ve öğrencilerin akademik gelişimlerini desteklemesini
        temenni ederim.
        Saygılarımla.
                                                                                             Dr. Emre ÇALIŞKAN
                                                                                      Denizli İl Millî Eğitim Müdürü




        Dear Readers,
        As the Denizli Provincial Directorate of National Education, we embarked on this journey with the aim of fostering distinguished
        high-quality studies that will shape the future of science and education. It is with great pride and immense satisfaction that we present
        to you the inaugural issue of the Denizli Provincial Directorate of National Education Journal of Science and Education, crafted in
        alignment with this vision.
        Our journal aspires to serve as a dynamic platform where young researchers, spanning disciplines from education to science, arts,
        and social sciences, can bring forth ideas that will construct the foundation of tomorrow. This publication endeavors to bridge the
        transformation of localized academic efforts into universal contributions, fostering a nexus of interdisciplinary interactions and
        innovative methodologies. Encouraging innovative scientific thought and introducing fresh perspectives into academic discourse
        constitute the fundamental principles of the  journal’s mission.
        The Journal of Science and Education is committed to enabling secondary, higher education, and postgraduate students, along with
        their advisors, to produce studies that adhere to the standards of scientific, ethical, and academic excellence. A pivotal criterion
        for acceptance is that the submitted works emerge from collaborative research carried out by students under the mentorship of
        their advisors. This collaborative framework not only enriches academic research processes but also ensures that students make
        meaningful and original contributions under expert guidance. In this regard, our journal endeavors to make profound contributions
        to lifelong learning and the professional growth of individuals.
        At the outset of this significant journey towards publishing the journal, I would like to express my deepest gratitude to all editors,
        reviewers, and authors whose invaluable efforts have been instrumental in the realization of this publication. It is our profound
        hope that this journal becomes a beacon for pioneering ideas in science and education and serves as a catalyst for the academic
        development of students and researchers alike.
        Sincerely,

                                                                                               Dr. Emre ÇALIŞKAN
                                                                          Denizli Provincial Director of National Education
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13