Page 108 - Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 108

se-1  Değerlendirme Raporu





                                       2. KISIM    B-BÖLÜMÜ



                C- Bölümü, katılımcıların Mahalli Hizmetiçi eğitimlerine yönelik ihtiyaç ve tutumlarını belirlemek

            amacıyla oluşturulan en uzun  bölümdür. On beş sorudan oluşmuştur. Sorular aşağıda anlatılmıştır.


                   C– BÖLÜMÜ                                        ŞşŞekil 2/7 C Bölümü Diyagramı






                            11 Mahalli hizmetiçi eğitimler planlanırken sizin katkınız oluyor mu?


                            12  Mahalli hizmetiçi eğitimler planlanırken sizin neden katkınız olmuyor?



                            13 Açılan mahalli hizmetiçi eğitimlerden haberdar oluyor musunuz?

                           14 Son iki yılda kaç mahalli hizmetiçi eğitime katıldınız?


                           15 Mahalli hizmetiçi eğitimlere katılmama ya da az sayıda eğitime katılma nedeniniz aşa-
                           ğıdakilerden hangisidir?


                           16  Mahalli hizmetiçi eğitimlere katılmama ya da az sayıda eğitime katılma nedeninizi
                           belirtiniz?

                           17  Katıldığınız kurs veya kursları tercih etme sebebiniz nedir?


                            18 Katıldığınız kurs veya kursları tercih etme sebebinizi kısaca yazınız.


                             19  Daha önce katılmış olduğunuz eğitim programlarının, mesleki ve kişisel gelişiminize
                            olumlu katkılarını işaretleyiniz.

                            20 Katıldığınız kurs veya kursları tercih etme nedeninizi belirtiniz.


                            21Daha önce katılmış olduğunuz eğitim programlarıyla ilgili yaşadığınız olumsuzlukları
                           işaretleyiniz.


                            22 Daha önce katılmış olduğunuz eğitim programlarıyla ilgili yaşadığınız olumsuzlukları
                           belirtiniz.



                           23 İhtiyaç duyulan eğitim faaliyeti nasıl düzenlenirse etkili bir öğrenme olur?


                              24- C. İhtiyaç duyulan eğitim faaliyetinin nasıl düzenlenirse etkili bir öğrenme olacağına
                           dair fikrinizi belirtiniz



                            25 Düzenlenecek eğitim faaliyetine katılabilmeniz için en uygun zaman aralığı hangisidir?




                                                           107
   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113