Page 111 - Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 111

se-1  Değerlendirme Raporu






            C - 11 Mahalli hizmetiçi eğitimler planlanırken sizin katkınız oluyor mu?



                                                                   Frekans                Valid Percent
             Mahalli hizmetiçi eğitimler planlanırken sizin   (Katılımcı cevapları     (Katılımcı cevapları
                          katkınız oluyor mu?                     dağılımı)            dağılımı yüzdesi %)
            HAYIR                                                   6496                      83,37
            EVET                                                    1296                      16,63
            Toplam Katılımcı                                        7792



            Tablo2/ C-1  “Mahalli hizmetiçi eğitimler planlanırken sizin katkınız oluyor mu?” İfadesine Verilen
                                                Cevapların Frekans Tablosu




                Tablo2/ C-1’den  görüldüğü gibi katılımcıların tamamının % 83,37’ si mahalli hizmetiçi eğitim-
            ler  planlanırken  katkı  sağlamadıkları  yönünde  seçim  yapmışlardır.  Mahalli  hizmet  içi  eğitimleri

            planlamasının bir parçası olarak öğretmenlerin eğitim konularına karar vermeleri  yer almaktadır.
            Bu frekans önemli bir sorunu işaret etmektedir, yorumu yapılabilir.




            C - 12 Mahalli hizmetiçi eğitimler planlanırken sizin neden katkınız olmuyor?




                                                              Frekans                 Valid Percent
             Mahalli hizmetiçi eğitimler planlanırken sizin  (Katılımcı cevapları  (Katılımcı cevapları dağılımı yüz-
                      neden katkınız olmuyor?                 dağılımı)                  desi %)
            Haberim olmuyor.                                    5093                      65,36
            Katkıda bulunmak istemiyorum.                       1566                       20,1
            İlgilenmiyorum                                      1133                      14,54
            Toplam Katılımcı                                    7792



              Tablo2/ C-2  “Mahalli hizmetiçi eğitimler planlanırken sizin neden katkınız olmuyor?” İfadesine Verilen
                                                Cevapların Frekans Tablosu




                Tablo2/  C-2    frekans  tablosunda  dikkat  çeken  veri  Mahalli  hizmetiçi  eğitimler  planlanırken
            “Haberim olmuyor ” seçeneğinin % 65,36 oluşudur. Bu durum mahalli hizmetiçi eğitimler planla-
            nırken, planlamaya öğretmenlerin katkı sunması konusunda daha özel bir çalışma yapılması

            gerektiği sonucu çıkarılabilir.

                İhtiyaç analizinin hedeflerinden en önemlisi mahalli hizmet içi eğitimlerin kalite ve verimliliği-

            nin artırılması idi. Bu hedef için 12. madde analizinden önemli olabilecek bir takım sonuçlar çıkarı-
            labilir.







                                                           110
   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116