Page 111 - Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 111
se-1 Değerlendirme Raporu
C - 11 Mahalli hizmetiçi eğitimler planlanırken sizin katkınız oluyor mu?
Frekans Valid Percent
Mahalli hizmetiçi eğitimler planlanırken sizin (Katılımcı cevapları (Katılımcı cevapları
katkınız oluyor mu? dağılımı) dağılımı yüzdesi %)
HAYIR 6496 83,37
EVET 1296 16,63
Toplam Katılımcı 7792
Tablo2/ C-1 “Mahalli hizmetiçi eğitimler planlanırken sizin katkınız oluyor mu?” İfadesine Verilen
Cevapların Frekans Tablosu
Tablo2/ C-1’den görüldüğü gibi katılımcıların tamamının % 83,37’ si mahalli hizmetiçi eğitim-
ler planlanırken katkı sağlamadıkları yönünde seçim yapmışlardır. Mahalli hizmet içi eğitimleri
planlamasının bir parçası olarak öğretmenlerin eğitim konularına karar vermeleri yer almaktadır.
Bu frekans önemli bir sorunu işaret etmektedir, yorumu yapılabilir.
C - 12 Mahalli hizmetiçi eğitimler planlanırken sizin neden katkınız olmuyor?
Frekans Valid Percent
Mahalli hizmetiçi eğitimler planlanırken sizin (Katılımcı cevapları (Katılımcı cevapları dağılımı yüz-
neden katkınız olmuyor? dağılımı) desi %)
Haberim olmuyor. 5093 65,36
Katkıda bulunmak istemiyorum. 1566 20,1
İlgilenmiyorum 1133 14,54
Toplam Katılımcı 7792
Tablo2/ C-2 “Mahalli hizmetiçi eğitimler planlanırken sizin neden katkınız olmuyor?” İfadesine Verilen
Cevapların Frekans Tablosu
Tablo2/ C-2 frekans tablosunda dikkat çeken veri Mahalli hizmetiçi eğitimler planlanırken
“Haberim olmuyor ” seçeneğinin % 65,36 oluşudur. Bu durum mahalli hizmetiçi eğitimler planla-
nırken, planlamaya öğretmenlerin katkı sunması konusunda daha özel bir çalışma yapılması
gerektiği sonucu çıkarılabilir.
İhtiyaç analizinin hedeflerinden en önemlisi mahalli hizmet içi eğitimlerin kalite ve verimliliği-
nin artırılması idi. Bu hedef için 12. madde analizinden önemli olabilecek bir takım sonuçlar çıkarı-
labilir.
110