Page 116 - Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 116

se-1  Değerlendirme Raporu





               Şekil 2/9’dan görüldüğü üzere erkek katılımcılar kadın katılımcılardan daha yüksek oranla eği-

            timlere yönelmişlerdir. Hiç eğitim almayan katılımcı yüzdesine bakılınca kadın katılımcıların oranı
            erkeklerden yüksektir. 1-5 mahalli eğitime katılım aralığında erkek katılımcılar kadın katılımcılar-
            dan daha fazla eğitimlere yönelmişlerdir. Fakat 5’ten fazla eğitime katılımda her iki cinsiyetinde

            oranı denktir.

                 Sonuç olarak “Erkek katılımcılar, kadın katılımcılardan nispeten daha fazla mahalli hiz-
            metiçi eğitimlere katılmaktadırlar.” denilebilir.


                “Öğrenim durumunuz nedir?” ifadesiyle “Son iki yılda kaç merkezi hizmetiçi eğitime katıldı-
            nız ?” ifadeleri arasındaki ilişkiyi ortaya koyabilmek için ilk olarak Tablo2/ C-9‘dan yararlanılmış-

            tır. Her eğitim durumuna  ait katılımcıların, katıldıkları eğitim sayıları tabloda gösterilmiştir.




            Öğrenim durumunuz nedir?                      Lisans Tamamlama   Lisans    Lisans Üstü  Doktora
            0-Merkezi Eğitim                                      47            2584        303        9
            1-2 Merkezi  Eğitim                                   45            2915        405        3
            3-5 Merkezi Eğitim                                    17            931         169        1
            5'ten Fazla Merkezi Eğitim                             2            288         70         3
            Toplam                                                111           6718        947        16


               Tablo2/ C-9  Katılımcıların  Eğitim Durumlarına Göre Mahalli Eğitimlere  Katılım Frekans Tablosu






                “Son iki yılda kaç mahalli hizmetiçi eğitime katıldınız?  “ ifadesiyle “Öğrenim durumunuz ne-
            dir?” ifadelerine katılımcı yanıtlarından çıkan ilişki bir sonraki sayfada  Şekil 2/10’da gösterilmiş-
            tir.


                Her eğitim durumuna ait katılımcılar kendi içlerinde ayrı ayrı değerlendirilerek, yüzdelik dilimle-
            ri grafiğe aktarılmış ve bu grafikler Şekil 2/10’da birleştirilmişlerdir. Şekil 2/10 , Tablo2/ C-9  ile
            birlikte  ele alınmalıdır.



























                                                           115
   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121