Page 116 - Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 116
se-1 Değerlendirme Raporu
Şekil 2/9’dan görüldüğü üzere erkek katılımcılar kadın katılımcılardan daha yüksek oranla eği-
timlere yönelmişlerdir. Hiç eğitim almayan katılımcı yüzdesine bakılınca kadın katılımcıların oranı
erkeklerden yüksektir. 1-5 mahalli eğitime katılım aralığında erkek katılımcılar kadın katılımcılar-
dan daha fazla eğitimlere yönelmişlerdir. Fakat 5’ten fazla eğitime katılımda her iki cinsiyetinde
oranı denktir.
Sonuç olarak “Erkek katılımcılar, kadın katılımcılardan nispeten daha fazla mahalli hiz-
metiçi eğitimlere katılmaktadırlar.” denilebilir.
“Öğrenim durumunuz nedir?” ifadesiyle “Son iki yılda kaç merkezi hizmetiçi eğitime katıldı-
nız ?” ifadeleri arasındaki ilişkiyi ortaya koyabilmek için ilk olarak Tablo2/ C-9‘dan yararlanılmış-
tır. Her eğitim durumuna ait katılımcıların, katıldıkları eğitim sayıları tabloda gösterilmiştir.
Öğrenim durumunuz nedir? Lisans Tamamlama Lisans Lisans Üstü Doktora
0-Merkezi Eğitim 47 2584 303 9
1-2 Merkezi Eğitim 45 2915 405 3
3-5 Merkezi Eğitim 17 931 169 1
5'ten Fazla Merkezi Eğitim 2 288 70 3
Toplam 111 6718 947 16
Tablo2/ C-9 Katılımcıların Eğitim Durumlarına Göre Mahalli Eğitimlere Katılım Frekans Tablosu
“Son iki yılda kaç mahalli hizmetiçi eğitime katıldınız? “ ifadesiyle “Öğrenim durumunuz ne-
dir?” ifadelerine katılımcı yanıtlarından çıkan ilişki bir sonraki sayfada Şekil 2/10’da gösterilmiş-
tir.
Her eğitim durumuna ait katılımcılar kendi içlerinde ayrı ayrı değerlendirilerek, yüzdelik dilimle-
ri grafiğe aktarılmış ve bu grafikler Şekil 2/10’da birleştirilmişlerdir. Şekil 2/10 , Tablo2/ C-9 ile
birlikte ele alınmalıdır.
115