Page 119 - Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 119

se-1  Değerlendirme Raporu





                      Tablo2/ C-10‘da her bir ana başlığın altında alt başlıklar bulunmaktadır. Ana başlıklar ayrı ayrı

            tablolar yardımıyla incelenecektir.

                   Tablo2/ C-9  frekans tablosunda en çok kullanıcı tarafından farklı seçeneklerde işaretlenerek ve
            metin kutusuna da yazılarak belirtilen  “İhmal-ilgilenmemek  -  habersiz  olmak” ana başlığıdır.

            11038 defa işaretlenmiştir veya yazılmıştır.
                İkinci yüksek frekanslı ana başlık “Eğitimin organizasyonu/ zaman sorunları” olmuştur . 3838

            frekansa sahiptir.
                En az kullanıcı çeken yanıt “Çevrimiçi  eğitimin  sorunları” başlığıdır. Bu başlığın frekansının
            14 olması  salgın koşullarında çevrimiçi eğitimlerle devam eden eğitim sürecinin  derinlemesine

            araştırılması gerektiği ve şaşırtıcı sonuçlar elde edilebileceği izlenimi yaratmaktadır.
               Tablo2/ C-10‘daki ana başlıklar teker teker tablolar yardımıyla incelenecektir.


            15-16  Mahalli hizmetiçi eğitimlere katılmama ya da az sayıda eğitime katılma nedeninizi belirtiniz.


                   A) İhmal - İlgilenmemek - Habersiz olmak


                                                                           Frekans
                                                                                           Valid Percent
            Mahalli hizmet içi eğitimlere katılmama ya da az sayıda eğiti- (Katılımcı ce-  (Katılımcı cevapları
                          me katılma nedeninizi belirtiniz.             vapları dağılı-
                     A- İhmal - İlgilenmemek - Habersiz olmak                mı)        dağılımı yüzdesi %)


            Mebbis'te ilgili kısma bakmayı unutuyorum.                      4662               29,51
            Kursların ihtiyacıma uygun olduğunu düşünmüyorum.               3652               23,11
            Eğitimlerin planını toplu tebliğ aldıktan sonra unutuyorum.     2012               12,73
            Salgın hastalık koşulları                                        466                3,00
            Herhangi bir nedeni yok/ istemiyorum.                            104                0,66
            Eğitimlerden haberim yok.                                        100                0,63
            Okul idaresi eğitimlerden haberdar etmiyor/ engelliyor.          22                 0,14
            Göreve yeni başladım.                                            20                 0,13
            Toplam Cevap                                                    11038              69,86



              Tablo2/ C-10 A “ Mahalli hizmetiçi eğitimlere az katılma ya da hiç katılmama nedeni” İfadesine Verilen
                                                Cevapların Frekans Tablosu




                “ İhmal-ilgilenmemek - habersiz olmak “ ana başlığı altında sekiz alt başlık bulunmaktadır. Bu

            yanıtlar arasında en çok “Mebbis'te ilgili kısma bakmayı unutuyorum.” seçeneği kullanıcı çekmiştir.
            Frekansı 4662 olup işaretlenme yüzdesi % 29,51 ‘dir.












                                                           118
   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124