Page 121 - Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 121
se-1 Değerlendirme Raporu
Diğer seçeneklerin frekansları düşüktür. İçlerinde nispeten yüksek katılımcının işaretlediği seçe-
nek, “Zamanım yok. İşyerimdeki iş yüküm zaten çok fazla.” alt başlığıdır. Frekansı 474’ tür.
Tablo2/ C-10 B’yi inceleyiniz.
15-16 Mahalli hizmetiçi eğitimlere katılmama ya da az sayıda eğitime katılma nedeninizi be-
lirtiniz.
Mahalli hizmetiçi eğitimlere katılmama ya da az sayıda Frekans Valid Percent
eğitime katılma nedeninizi belirtiniz. (Katılımcı cevapları (Katılımcı cevapları da-
C- Eğitim konuları ile ilgili sorunlar dağılımı) ğılımı yüzdesi %)
Düzenlenen eğitimler ilgimi çekmiyor 178 1,13
Branşımla İlgili eğitimler düzenlenmiyor. 84 0,53
Geçmişte çok kursa katıldım. Yeni eğitim bulamıyorum. 66 0,42
Toplam Cevap 328 2,08
Tablo2/ C-10 C“ Mahalli hizmetiçi eğitimlere az katılma ya da hiç katılmama nedeni” İfadesine Verilen
Cevapların Frekans Tablosu
“ Eğitim konuları ile ilgili sorunlar“ ana başlığı altında üç alt başlık bulunmaktadır.
Bu yanıtlar arasında en çok “Düzenlenen eğitimler ilgimi çekmiyor.” seçeneği kullanıcı çekse de
frekansı 178 olup işaretlenme yüzdesi % 1,13 ‘tür . Çalışmanın katılımcı sayısına göre oldukça
düşük bir yüzdedir denilebilir.
Diğer seçeneklerin frekansları daha da düşüktür. İçlerinde nispeten yüksek katılımcının işaretle-
diği seçenek, “Branşımla ilgili eğitimler düzenlenmiyor.” seçeneğidir . Bu cevabı veren 84 katı-
lımcının branşları araştırıldığında okul öncesi ve sınıf öğretmenlerinin çoğunlukla bu seçeneğe yö-
neldiği görülmüştür.
Tablo2/ C-10 C’yi inceleyiniz.
120