Page 121 - Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 121

se-1  Değerlendirme Raporu





                Diğer seçeneklerin frekansları düşüktür. İçlerinde nispeten yüksek katılımcının işaretlediği seçe-

            nek,  “Zamanım yok. İşyerimdeki iş yüküm zaten çok fazla.” alt başlığıdır. Frekansı 474’ tür.


                Tablo2/ C-10 B’yi inceleyiniz.



            15-16  Mahalli hizmetiçi eğitimlere katılmama ya da az sayıda eğitime katılma nedeninizi be-
            lirtiniz.







             Mahalli hizmetiçi eğitimlere katılmama ya da az sayıda    Frekans             Valid Percent
                     eğitime katılma nedeninizi belirtiniz.       (Katılımcı cevapları  (Katılımcı cevapları da-
                      C- Eğitim konuları ile ilgili sorunlar           dağılımı)         ğılımı yüzdesi %)

            Düzenlenen eğitimler ilgimi çekmiyor                          178                  1,13
            Branşımla İlgili eğitimler düzenlenmiyor.                     84                   0,53
            Geçmişte çok kursa katıldım. Yeni eğitim bulamıyorum.         66                   0,42
            Toplam Cevap                                                  328                  2,08

              Tablo2/ C-10 C“ Mahalli hizmetiçi eğitimlere az katılma ya da hiç katılmama nedeni” İfadesine Verilen
                                                Cevapların Frekans Tablosu




              “ Eğitim konuları ile ilgili sorunlar“ ana başlığı altında üç alt başlık bulunmaktadır.


             Bu yanıtlar arasında en çok “Düzenlenen eğitimler ilgimi çekmiyor.” seçeneği kullanıcı çekse de
            frekansı 178 olup işaretlenme yüzdesi  %  1,13  ‘tür . Çalışmanın katılımcı sayısına göre oldukça
            düşük bir yüzdedir denilebilir.


                Diğer seçeneklerin frekansları daha da düşüktür. İçlerinde nispeten yüksek katılımcının işaretle-

            diği seçenek,  “Branşımla ilgili eğitimler düzenlenmiyor.” seçeneğidir . Bu cevabı veren 84 katı-
            lımcının branşları araştırıldığında okul öncesi ve sınıf öğretmenlerinin çoğunlukla bu seçeneğe yö-

            neldiği görülmüştür.
                Tablo2/ C-10 C’yi inceleyiniz.





















                                                           120
   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126