Page 126 - Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 126
se-1 Değerlendirme Raporu
C. 17-18Mahalli hizmetiçi eğitim kapsamında katıldığınız kurs veya kursları tercih etme se-
bebiniz nedir?
C) Olumsuz Cevaplama
Frekans
Mahalli hizmetiçi eğitim kapsamında katıldığınız kurs (Katılımcı ce- Valid Percent
veya kursları tercih etme sebebiniz nedir? (Katılımcı cevapları dağılımı
C) Olumsuz cevaplama vapları dağılı- yüzdesi %)
mı)
Soruyu olumsuz cevaplama 62 0,73
Neden yok, Fikrim yok 16 0,19
Gerek duymuyorum 16 0,19
Göreve yeni başladım 3 0,00
Toplam Cevap 97 1,14
Tablo2/ C-11 C “Mahalli hizmetiçi eğitim kapsamında katıldığınız kursları tercih etme nedeni”
İfadesine Verilen Cevapların Frekans Tablosu
Tablo2/ C-11C‘de soruyu olumsuz cevaplama başlığının altında dört başlık bulunmaktadır. Ana
başlığın frekansı 97 ‘dir ve 17. - 18. ifadelerin (Mahalli hizmetiçi eğitim kapsamında katıldığınız kurs
veya kursları tercih etme sebebiniz nedir? )toplam cevaplarının %1,14 ‘üne sahiptir. Olumsuz seçenek
belirgin baskınlıkta değildir denilebilir.
C - 19-20 Daha önce katılmış olduğunuz eğitim programlarının, mesleki ve kişi-
sel gelişiminize katkılarını işaretleyiniz.
19-C ifadesinin cevaplanması zorunludur. İfadeye çoklu yanıt verilebilir. Katılımcı hem birden
çok seçenek işaretleyip hem de “DİĞER” seçeneğini işaretleyerek 20. soruya katılabilir.
20- C.” Katıldığınız kurs veya kursları tercih etme nedeninizi belirtiniz. (Bir önceki soruya verdiği-
niz cevaplar arasında "Diğer " varsa bu soruyu cevaplayınız.) “ ifadesinden oluşur.
20- C Cevaplanması zorunlu olmayan yalnızca “DİĞER” seçeneğini işaretleyenlerin kendi cevap-
larını oluşturabilecekleri metin kutusunun yer aldığı bir ifadedir. 19. İfadeyle aynı davranışı yokla-
maya yönelik bir maddedir. 20. ifadenin editörlük aşamasında veriler tek tek okunup her bir yoru-
mu karşılayacak sayıda kod açılmıştır. Tüm metin, yanıtlar sayısal verilere aktarılıp 19. ifadenin
verileriyle birleştirilmiştir. Bu sebeple 19. ve 20. maddelerin analizleri ve yorumlamaları birlikte
yapılacaktır.
19 ve 20. maddelere verilen yanıtlar beş ayrı grupta incelenebilir. Tablo2/ C-12 gruplara verilen
cevapların frekans tablosudur.
125