Page 40 - Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 40
se-1 Değerlendirme Raporu
B 9 -10 Merkezi hizmetiçi eğitimlere katılmama veya az katılma nedeniniz
aşağıdakilerden hangisidir?
Merkezi hizmetiçi eğitimlere katılmama veya az MÜDÜR
katılma nedeniniz aşağıdakilerden hangisidir? MÜDÜR MÜDÜR
MÜDÜR Yüzde YARDIMCISI YARDIMCISI
Frekans (%) Frekans Yüzde (%)
Merkezi hizmet içi eğitimlere ayıracak zaman bula-
mıyorum. 138 42 147 38
Merkezi hizmet içi eğitimlere başvurularım onaylan-
mıyor. 91 27 52 13
İlgimi çeken bir merkezi hizmet içi eğitimi yok. 56 17 69 18
Merkezi hizmet içi eğitimlerin düzenleneceği şehir
önceden belli olmuyor.
35 10 0
Merkezi hizmet içi eğitimlere nasıl başvuracağımı
bilmiyorum. 6 1 6 1
Çevrimiçi eğitimler verimsiz ve sıkıcılar. / Bağlantı
sorunları yaşanıyor. 2 0 2 0
Salgın hastalı koşulları 30 7
Kurslar hep aynı insanlara çıkıyor. Artık başvuruda
Bulunmuyorum bulunmayı düşünmüyorum. 1 0
Kursun düzenlendiği şehir, mekan .konaklama koşulları
önceden belli olmadığından başvuru yapmayı riskli
buluyorum. Kursa iştirak edemediğim taktirde
Soruşturma geçirebilirim. 59 15
Okul idaresi eğitimlerden haberdar etmiyor. 2 0
Branşımla İlgili eğitimler düzenlenmiyor. 1 0
Aile ve çocuk bakımı /özel yaşam şartları yüzünden 4 1
Kişisel sağlık durumu/ Engel durumu 2 0
Çevrimiçi eğitimler rahat bir ortamda ders olanağı
sağlıyor. Eğitimler çevrimiçi olursa
katılabilirim ancak. 1 0
Toplam Cevap 328 100 423 100
Tablo 1/ B-6 Merkezi Hizmetiçi Eğitimlere Yönelik Tutum Frekans Tablosu
se-1 çalışmasında yer alan idarecilere 8. İfadede, son iki yılda merkezi hizmetiçi eğitimlere katı-
lım sayıları sorulmuştu. Cevabı “Hiç katılmadım.” veya “1-2 Eğitime katıldım.” olan idarecilere
9 .ve 10. ifadelerde “Merkezi hizmetiçi eğitimlere katılmama veya az katılma nedeniniz ne-
dir?” diye sorulmuştur. Dileyen katılımcı, çalışmada yer alan seçenekleri işaretlemiş, dileyen katı-
lımcı da fikirlerini verilen metin kutusuna yazmıştır.
Tablo 1/ B-6 ‘te katılımcıların 9. ve 10. ifadeye verdikleri cevapların toplamı frekans ve toplam
cevaplar üzerinden hesaplanan yüzde çoktan aza doğru sıralanmıştır.
39