Page 32 - Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 32
se-1 Değerlendirme Raporu
Şimdi merkezi hizmetiçi eğitimlere idarecilerin katılımlarının, idarecilerin demografik yapılarıyla
ilişkileri tablolar ve grafikler yardımıyla maddeler şeklinde ortaya konulmaya çalışılacaktır Katı-
lımcıların merkezi eğitimlere katılım oranlarıyla, demografik yapıya ilişkin korelasyon ve regres-
yon olup olmadığına karar vermek için ilk yedi ifadenin yanıtlarının çarpıklık ve basıklık değerle-
rine bakılmıştır. Tüm ifadeler –2 ile +2 arasında değerler aldığından Pearson Korelasyon analizine
uygundurlar.
1- İdarecilerin Merkezi Hizmetiçi Eğitimlere Katılım Sayısı/ İdarecilerin
Görev Yaptıkları Okul Seviyesi İlişkisi
İdarecilerin merkezi hizmetiçi eğitimlere katılım sayısı idarecilerin görev yaptıkları okul seviyesi
arasındaki ilişkiye anlam verebilmek için Pearson Korelasyonlarına bakılmıştır. Tüm değerlendir-
meler yapıldığında iki değişken arasında anlamlı fakat zayıf bir bağ olduğu görülmektedir. Aşağı-
daki tabloda okul seviyesi - merkezi hizmetiçi eğitime katılımı idareciler açısından frekans ve
yüzde bilgileri yer almaktadır.
Okul Öncesi İlkokul Ortaokul Lise
Merkezi Eğitim Sayısı/Okul Seviyesi Müdür Müdür Müdür Müdür Toplam Toplam
%
% % % %
0-Eğitim 41 29 37 26 101 33
1-2 Eğitim 13 35 32 30 94 30
3-5 Eğitim 19 21 18 33 69 22
5'ten Fazla Eğitim 25 13 11 9 41 13
Toplam 100 100 99 100 305 100
Okul Öncesi İlkokul Ortaokul Lise
Müdür Müdür Müdür Müdür Toplam
Merkezi Eğitim Sayısı/Okul Seviyesi Toplam
Yard. Yard. Yard. Yard. %
% % % %
0-Eğitim 5 2 4 8 20 4
1-2 Eğitim 35 25 29 22 120 28
3-5 Eğitim 34 33 38 32 146 34
5'ten Fazla Eğitim 25 38 27 36 137 32
Toplam 99 99 100 100 423 99
Tablo 1/ B-2 Merkezi Hizmetiçi Eğitimlere Katılım/ Okul Seviyesi İlişkisi Dağılımı Frekans Tablosu
31