Page 84 - Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 84

se-1  Değerlendirme Raporu






                                              2. KISIM    A– BÖLÜMÜ




                  Sürekli Eğitim-1 çalışmasında A Bölümü, katılımcıların demografik yapılarını belirlemeye yöne-
              lik ifadelerden oluşmaktadır. Katılımcıların tamamı Denizli sınırlarında kamuda görev yapan kadro-

              lu veya sözleşmeli öğretmenlerden oluşmaktadır. Kural dışı 14 katılımcı satırı A Bölümü verilerine
              dayanarak çalışmadan çıkarılmıştır.





                           A– BÖLÜMÜ                                    ŞşŞekil2/1  A– Bölümü Diyagramı






                                1 Görev yapmakta olduğunuz il ve ilçeniz nedir?


                                2 Hangi okul seviyesinde görev yapmaktasınız?



                               3 Branşınız nedir?


                              4 Mesleğinizde çalıştığınız süre hangi seçenektedir?

                              5 Cinsiyetiniz nedir?


                              6 İş yerinizdeki göreviniz nedir?



                              7 Öğrenim durumunuz nedir?








                 Yukarıdaki  ifadelerden  oluşan  A-Bölümü  ihtiyaç  analizi  çalışmasında  önemli  bir  yere  sahiptir.

             İhtiyaçların ve tutumların demografik yapıyla ilişkilendirilebilmesi için baz oluşturmaktadır.
                  Katılımcının kendisini rahat ifade edebilmesi ve kapsayıcı olabilmesi için katılımcının kurum bil-
             gileri ve detaylı kişisel bilgileri istenmemiştir. Bölümü oluşturan tüm ifadelere katılım zorunlu tutul-

             muştur. (Cevaplanmadığı taktirde sistem girişi kabul etmemektedir.) Dolayısıyla bölümde kayıp veri
             mevcut değildir. Tüm soruların tek ve kesin bir cevabı bulunmaktadır.

                  Bu bölümün analizinde SPSS ve Excel kullanılmıştır.  İlçelerin verilerine İlçe MEM resmi inter-
             net sitelerinden edinilen  bilgiler ile ulaşılmıştır.





                                                            83
   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89