Page 79 - Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 79
se-1 Değerlendirme Raporu
Daha önce katılmış olduğunuz mahalli hizmetiçi eğitimlerle Cevaplanma Cevaplanma yüzdesi
ilgili yaşadığınız olumsuzlukları belirtiniz. Frekansı %
Eğitimciden kaynaklanan sorunlar 374 25
Eğitim içeriğinden kaynaklı sorunlar 308 20
Eğitim şeklinden kaynaklı sorunlar 303 20
Katılımcıdan kaynaklı sorunlar 143 9
Toplam Cevap 1479 100
Toplam Katılımcı 728
Tablo 1/ D-5 “Daha önce katılmış olduğunuz mahalli hizmetiçi eğitimlerle ilgili yaşadığınız olumsuzluk-
ları belirtiniz“ İfadesine Verilen Cevapların Özet Tablosu
İdarecilere mahalli hizmetiçi eğitimlerde yaşadıkları olumsuzluklar sorulduğunda 728 idareci
çoklu seçimlerle 1479 cevap verilmiştir. % 25 oranla eğitimcilerden kaynaklanan problemler-
den şikayet edilmiştir.
İkinci sırada eğitim içeriğinden rahatsızlıklar dile getirilmiştir. Cevaplanma oranı %20’ dir. %
20 oran veren bir diğer cevap eğitimin planlamasıyla ilgili cevaptır. Burada kastedilen, eğiti-
min zamanlaması, süresi, yeri gibi konulardır.
“İhtiyaç duyulan mahalli hizmetiçi eğitim faaliyeti nasıl düzenlenirse etkili
bir öğrenme olur? “ İfadesine verilen cevaplardan çıkarılan sonuçlar:
“İhtiyaç duyulan mahalli hizmetiçi eğitim faaliyeti nasıl düzenlenirse etkili bir öğrenme olur?
ifadesine verilen cevaplar kategorilere ayrılarak özet tabloya dönüştürülmüştür. Tablo 1/ D-6
ifadenin ana başlıklar halinde cevaplarını bulundurmaktadır.
Cevaplanma
İhtiyaç duyulan mahalli hizmetiçi eğitim faaliyeti nasıl düzenlenirse Cevaplanma yüzdesi
etkili bir öğrenme olur? Frekansı %
Eğitimler gerçek yaşam problemlerine dayanmalı 392 23
Eğitimler katılanların aktif katılımıyla düzenlenmeli 376 22
Eğitmenler alanlarında uzman ve iletişimi kuvvetli olmalı 390 23
Eğitimler iyi planlanmalı 311 18
Eğitimler disiplinlerarası olmalı 210 12
Toplam Cevap 1863 100
Toplam Katılımcı 728
Tablo 1/ D-6 “İhtiyaç duyulan mahalli hizmetiçi eğitim faaliyeti nasıl düzenlenirse etkili bir öğrenme
olur?” İfadesine Verilen Cevapların Özet Tablosu
78