Page 94 - Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 94

se-1  Değerlendirme Raporu






                                              2. KISIM    B-BÖLÜMÜ




                 B- Bölümü, katılımcıların merkezi hizmetiçi eğitimlerine yönelik ihtiyaç ve tutumlarını belirle-

              mek amacıyla oluşturulmuş kısa bir bölümdür. Üç sorudan oluşmuştur.



                   B– BÖLÜMÜ                                                  Şekil 2/4 B-Bölümü Diyagramı





                           8- B. Son iki yılda kaç merkezi hizmetiçi eğitime katıldınız?



                                9- B. Merkezi hizmetiçi eğitimlere katılmama veya az katılma

                            nedeniniz aşağıdakilerden hangisidir?  (Birden fazla seçenek işaretleyebilirsiniz.)





                           10- B. Merkezi hizmetiçi eğitimlere katılmama ya da az sayıda eğitime katılma ne-

                           deninizi  kısaca  belirtiniz.  (9.  Soruya  verdiğiniz  cevaplar  içinde  "Diğer"  varsa  bu
                           soruyu cevaplayınız.)












                  8. İfade cevaplaması zorunlu bir sorudur ve her katılımcının içinde kendi verisini bulabileceği
              aralıklardan oluşmuştur. Tek yanıt gerektirir.
                  9. İfade   cevaplanması zorunlu bir soru olmayıp, 8. soruya “Hiç eğitime katılmadım” ve ya “0

              -1 Eğitime katıldım” cevaplarını veren katılımcıların işaretlemesi gerekmektedir. Katılımcı ken-
              dine uygun  cevabı bulamadığı taktirde “DİĞER” seçeneğine geçebileceği şekilde tasarlanmıştır.
              Soruya çoklu yanıt verilebilir. Katılımcı hem birden çok seçenek işaretleyip hem de  “DİĞER”

              seçeneğini işaretleyerek 10. soruya katılabilir.10. soru cevaplanması zorunlu olmayan yalnızca
              diğer seçeneğini işaretleyenlerin kendi cevaplarını oluşturabilecekleri metin kutusunun yer aldığı
              bir sorudur. 9. soruyla aynı davranışı yoklamaya yönelik bir sorudur. 10. sorunun editörlük aşa-

              masında veriler tek tek okunup her bir yorumu karşılayacak sayıda kod açılmıştır. Tüm metin
              yanıtları sayısal verilere aktarılıp 9. soruyla birleştirilmiştir. Bu nedenle  9. ve 10. soruların ana-

              lizleri ve yorumlamaları aynı yerde bulunacaktır.





                                                            93
   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99