Page 98 - Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 98

se-1  Değerlendirme Raporu








                                          A..2          A. 3      A.  4               A.  5       A.  7
                                          Hangi okul    Branşı-   Mesleğinizde        Cinsiyeti-  Eğitim
                                          seviyesinde   nız ne-   çalıştığınız süre    niz nedir?  düzeyiniz
                                          görev yap-    dir?      hangi seçenekte-                nedir?
                                          maktasınız?             dir?
             B. 8 Son iki yılda kaç merke-
             zi hizmet içi eğitime katıldı-  ,029         ,008          -,120            ,007       0,08**
                                                 **
                                                                             **
             nız? (Pearson Korelasyonu)

             Tablo 2/B-3           8. ve 2., 3., 4., 5.,7.  Arasındaki Pearson Korelasyon Analizi


                Tablo2/B-3  değerlerine  bakarsak  “Hangi  okul  seviyesinde  görev  yapmaktasınız?”,

            “Mesleğinizde çalıştığınız süre hangi seçenektedir?”, “Eğitim düzeyiniz nedir?” ifadelerine verilen
            cevaplarla “Son iki yılda kaç merkezi hizmetiçi eğitime katıldınız?” ifadesine verilen cevaplar ara-
            sında zayıf düzeyli ilişki olduğu tespit edilmiştir. Fakat ilişki anlamlıdır.


                “Hangi okul seviyesinde görev yapmaktasınız?”  ifadesiyle “Son iki yılda kaç merkezi hizmetiçi
            eğitime katıldınız ?” ifadeleri arasındaki ilişkiyi ortaya koyabilmek için ilk olarak Tablo –B4 ‘ten

            yararlanılmıştır. Her okul seviyesine ait katılımcının katıldıkları eğitim sayıları gösterilmiştir.






            Hangi okul seviyesinde görev yapmaktasınız?   Okul Öncesi     İlkokul   Ortaokul    Lise
            0-Eğitim                                           183           723        1105       904
            1-2 Eğitim                                         167           720        907        937
            3-5 Eğitim                                         121           334        382        420
            5'ten Fazla Eğitim                                  84           229        304        272
            Toplam                                             555          2006        2698       2533
            Tablo 2/B-3 Katılımcıların Okul Seviyelerine Göre  Merkezi Eğitimlere Katılımı Frekans Tablosu




                Tablo 2/B-3 verilerine bakılarak her seviyenin kendi içinde eğitimlere katılım  yüzdelikleri

            hesaplanarak grafiklere aktarılmıştır. Oluşan dört grafik bir sonraki sayfada yer alan  Şekil-6’da
            toplanmıştır. Şakil-6, Tablo-B4’ten bağımsız düşünülmemelidir.


















                                                            97
   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103