Page 98 - Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 98
se-1 Değerlendirme Raporu
A..2 A. 3 A. 4 A. 5 A. 7
Hangi okul Branşı- Mesleğinizde Cinsiyeti- Eğitim
seviyesinde nız ne- çalıştığınız süre niz nedir? düzeyiniz
görev yap- dir? hangi seçenekte- nedir?
maktasınız? dir?
B. 8 Son iki yılda kaç merke-
zi hizmet içi eğitime katıldı- ,029 ,008 -,120 ,007 0,08**
**
**
nız? (Pearson Korelasyonu)
Tablo 2/B-3 8. ve 2., 3., 4., 5.,7. Arasındaki Pearson Korelasyon Analizi
Tablo2/B-3 değerlerine bakarsak “Hangi okul seviyesinde görev yapmaktasınız?”,
“Mesleğinizde çalıştığınız süre hangi seçenektedir?”, “Eğitim düzeyiniz nedir?” ifadelerine verilen
cevaplarla “Son iki yılda kaç merkezi hizmetiçi eğitime katıldınız?” ifadesine verilen cevaplar ara-
sında zayıf düzeyli ilişki olduğu tespit edilmiştir. Fakat ilişki anlamlıdır.
“Hangi okul seviyesinde görev yapmaktasınız?” ifadesiyle “Son iki yılda kaç merkezi hizmetiçi
eğitime katıldınız ?” ifadeleri arasındaki ilişkiyi ortaya koyabilmek için ilk olarak Tablo –B4 ‘ten
yararlanılmıştır. Her okul seviyesine ait katılımcının katıldıkları eğitim sayıları gösterilmiştir.
Hangi okul seviyesinde görev yapmaktasınız? Okul Öncesi İlkokul Ortaokul Lise
0-Eğitim 183 723 1105 904
1-2 Eğitim 167 720 907 937
3-5 Eğitim 121 334 382 420
5'ten Fazla Eğitim 84 229 304 272
Toplam 555 2006 2698 2533
Tablo 2/B-3 Katılımcıların Okul Seviyelerine Göre Merkezi Eğitimlere Katılımı Frekans Tablosu
Tablo 2/B-3 verilerine bakılarak her seviyenin kendi içinde eğitimlere katılım yüzdelikleri
hesaplanarak grafiklere aktarılmıştır. Oluşan dört grafik bir sonraki sayfada yer alan Şekil-6’da
toplanmıştır. Şakil-6, Tablo-B4’ten bağımsız düşünülmemelidir.
97