Page 48 - bilim_dergisi
P. 48

Eker Çelebi ve Taşkın Ekici      Denizli İl Millî Eğitim Müdürlüğü Bilim ve Eğitim Dergisi 1(1), 2025    *Merve EKER ÇELEBİ

              [14] MEB. 2013. İlköğretim kurumları (ilkokullar ve ortaokullar) fen bilimleri dersi (3, 4, 5, 6, 7 ve 8. sınıflar)
                 öğretim                     programı.                    Erişim                     adresi:
                 https://acikders.ankara.edu.tr/pluginfile.php/87319/mod_resource/content/0/fen_ bilimleri_3-8.pdf

              [15] MEB. 2018.. Fen bilimleri dersi öğretim programı (İlkokul ve Ortaokul 3, 4, 5, 6, 7 ve 8. Sınıflar). Erişim
                 adresi: https://mufredat.meb.gov.tr/ProgramDetay.aspx?PID=325

              [16] MEB. 2022a. Çevre Dostu 1.000 Okul Projesi Kapanış Töreni  https://www.meb.gov.tr/cevre-dostu-1000-
                 okul-projesi-kapanis-
                 toreni/haber/26533/tr#:~:text=Bu%20projeyi%20bin%20okulla%20s%C4%B1n%C4%B1rl%C4%B1,Onun%
                 20i%C3%A7in%20bu%20proje%20sembolik.

              [17] MEB.    2022b.   Milli   Eğitim   Bakanlığı   2024-2028   İklim   değişikliği   eylem  planı.
                 https://merkezisgb.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/2022_09/29171316_Milli_EYitim_BakanlYYY_Yklim_De
                 YiYikliYi_Eylem_PlanY.pdf (Erişim Adresi: 08.01.2025)
              [18] MEB. 2024a. Fen Bı̇lı̇mlerı̇ Dersı̇ Öğretı̇m Programı  (3, 4, 5, 6, 7 Ve 8. Sınıflar) Türkı̇ye Yüzyılı Maarı̇f
                 Modelı̇. https://tymm.meb.gov.tr/upload/program/2024programfen345678Onayli.pdf

              [19] MEB.       2024b.     Geleceğin    İnşası:    Eğitim     2002-2024.    Erişim     adresi
                 https://sgb.meb.gov.tr/gelecegininsaasiegitim/

              [20] MEB.      2024c.    Türkiye    Yüzyılı    Maarif    Modeli     Okuryazarlık   Becerileri.
                 https://tymm.meb.gov.tr/beceriler/okuryazarlik-becerileri.

              [21] Mensah, J. ve Enu-Kwesi, F. 2018. Implication of environmental sanitation management in the catchment
                 area  of  Benya  Lagoon,  Ghana.  Journal  of  Integrative  Environmental  Sciences.  doi:10.1080/
                 1943815x.2018.1554591
              [22] Milne, M. J., ve Gray, R. (2013). W (h) ither ecology? The triple bottom line, the global reporting initiative,
                 and corporate sustainability reporting. Journal of business ethics, 118, 13-29.


              [23] Parlaktuna, İ. ve Öztürk, T. 2021. Kırsal alanda sürdürülebilir kalkınmanın belirleyicileri: Avşar mahallesi
                 [Öz].  International  Academic  Researches  For  Sustainability  Konferansında  sunulan  bildiri  kitapçığı,  40
                 41.https://artikelakademi.com/media/books/40.pdf sayfas ından erişilmiştir.

              [24] Stoddart, H., Schneeberger, K., Dodds, F., Shaw, A., Bottero, M., Cornforth, J., & White, R. 2011. A pocket
                 guide to sustainable development governance. Stakeholder Forum 2011.

              [25] Tjarve, B. ve Zemīte, I. 2016. The Role of Cultural Activities in Community Development. Acta Todaro, M.
                 P., & Smith, S. C. (2006). Economic development (8th ed.). Reading: AddisonWesley

              [26] Thomas, C. F. 2015. Naturalizing Sustainability Discourse: Paradigm, Practices and Pedagogy of Thoreau,
                 Leopold, Carson and Wilson: Ph.D Thesis: Arizona State University

              [27] Yalçın, K.  ve Köybaşı Şemin, F. "Sürdürülebilirlik ve Sürdürülebilir Eğitim Programına İlişkin Öğrenci
                 Algıları-Student Perceptions Regarding Sustainability and Sustainable Education Program" Ondokuz Mayıs
                 Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 43(1), June 2024: 41-120
              [28] Yıldırım, A. ve Şimşek, H. (2018). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri. Seçkin Yayıncılık























                                                                                                        39
   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53